ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΠΕΣΟΥΝ...

Όταν οι μάσκες πέσουν …

Θα δω το όμορφο χαμόγελό σου και πάλι να μου γλυκαίνει κάθε δύσκολη στιγμή. Θα διαβάζω στα χείλη σου το σ αγαπώ , χωρίς να χρειάζεται να το μαντέψω σε σπασμούς πάνω σ ένα κομμάτι ύφασμα.

Δεν θα χρειαστεί να μου το στείλεις με sms , θα μου το ψιθυρίζεις γλυκά στ αυτί

Όταν οι μάσκες πέσουν…

Θ’ ανταμώσουμε όλοι μαζί .  Θ αγκαλιαστούμε σφιχτά σαν να γυρίσαμε μόλις από μακρινό ταξίδι. Θα χορέψουμε πιασμένοι χέρι χέρι,  δίχως φόβο και χαιρετούρες με γροθιές και αγκώνες .

Θα μυρίζω το αλκοόλ στην ανάσα των φίλων μου και όχι στα χέρια τους

Όταν οι μάσκες πέσουν…

Δεν θα γυρίσω πίσω εκεί.  Σ αυτό που ονόμασαν «κανονικότητα» , με δυσμενείς όμως όρους για μας .  Στην απομονωμένη ζωούλα που το Social Distance δε επιβάλλεται  σωματικά , μα ψυχικά μοιάζει  αυτονόητο.

Εκεί που οι φονεύσιμες ζωές μας μετριούνται με ρυθμούς ανάπτυξης και οικονομικούς δείκτες .

Όταν οι μάσκες πέσουν…

Θέλω πρώτα να κοιτάξω το πρόσωπό μου ξανά στον καθρέφτη. Να δω τι θ αντικρίσω τότε; Το πρόσωπό μου ή όλες αυτές τις μάσκες που φόρεσα η μια πάνω στην άλλη για να προστατευτώ , ν αρέσω ,για να μπορέσω το κάθε τι.

Τι αξία έχει να πέσουν οι μάσκες , αν είναι φορεμένες πάνω σε προσωπεία

Όταν οι μάσκες πέσουν…

Θα κοιτάξω τους ανθρώπους στα μάτια , αναζητώντας ανάμεσα στο πλήθος αυτά που έχουν την σπίθα. Θα ψάξω στα πρόσωπα τους , να βρω αληθινά χαμόγελα . Αυτιά που έμαθαν ν ακούν , χείλη που ξέρουν να συνομιλούν ,κι αγκαλιές που ανοίγουν απλόχερα . Φαντασίες που δεν περιορίζονται.   Ιδέες που επαναπροσδιορίζονται . Καρδιές που φλέγονται

Τότε σαν ένας,  δίχως άτι ,λάβαρο και οικόσημο , θ αφήσουμε πίσω την γαμημένη τους «κανονικότητα»  και θα χιμήξουμε  μαζί  προς τους ανεμόμυλους


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις